PROGRAM DLA SZKÓŁ – INFORMACJA DLA RODZICÓW
RADA RODZICÓW w roku szkolnym – Regulamin Rady Rodziców
ZASADY ORGANIZACJI ZAJĘĆ W RAMACH UDZIELANIA UCZNIOM POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ NA TERENIE SZKOŁY
Jeżeli dziecko posiada wydaną przez Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną, może uczestniczyć w zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych lub korekcyjno-kompensacyjnych w grupie uczniów o podobnych dysfunkcjach.
- Jeżeli dziecko posiada wydane przez Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną o potrzebie kształcenia specjalnego ze względu na niepełnosprawność (ruchową, w tym afazja, sprzężoną, intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym lub znacznym, autyzm, w tym zespół Aspergera, słabe widzenie, słabe słyszenie) – szkoła ma obowiązek zorganizować indywidualne zajęcia rewalidacyjne.
ZNACZENIE CZYTELNICTWA W ROZWOJU DZIECKA
BEZPIECZEŃSTWO DZIECI W INTERNECIE
Opinia pedagoga szkolnego dot. spędzania czasu wolnego przez dzieci.
Rady dla RODZICÓW dotyczące bezpiecznego korzystania z Internetu.
Przykłady Umów z dzieckiem o korzystanie z internetu:
Umowa o korzystaniu z internetu 1
Tempo rozwoju nowych technologii jest oszałamiające. Rewolucja, której jesteśmy świadkami i uczestnikami, stwarza zarówno niezliczone możliwości, jak i zagrożenia. Dzieci – z natury ciekawe świata i ufne – są szczególnie narażone na niebezpieczeństwa związane z użytkowaniem Internetu i telefonów komórkowych.
Pomoc w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w Internecie, a także wprowadzanie zmian systemowych, które pozwolą skuteczniej chronić najmłodszych użytkowników nowych technologii można uzyskać klikając w poniższe logo:
Kuratoryjny telefon zaufania działający przy Kuratorium Oświaty w Rzeszowie: 800 177 333 jest bezpłatny i czynny całą dobę.
Zapraszamy do zapoznania się z artykułami, kontaktu z pedagogiem szkolnym oraz do odwiedzenia profilu na Facebooku: