E-dziennik

PRZYPOMINAMY:

Przy zakładaniu konta w MS Office potrzebne są dane do konta rodzica w dzienniku oraz konta ucznia w dzienniku.

W przypadku posiadania więcej niż jedno dziecko w szkole rodzic posiada również więcej kont – KAŻDY UCZEŃ W SYSTEMIE TO KOLEJNE OSOBNE KONTO DLA RODZICA Z NOWYM LOGINEM, NAWET W PRZYPADKU TEGO SAMEGO ADRESU E-MAIL RODZICA U RODZEŃSTWA UCZNIA.

Oprócz konta rodzica istnieje też konto ucznia. Każdy uczeń posiada indywidualny login inny od loginu rodzica.

Do każdego z tych kont należy przywrócić dostęp za pomocą adresu mailowego i następnie ustawić hasło na nowy login podany w wiadomości (wszystkie dane dostępowe przypisane do danego e-maila użytkownika przychodzą zawsze w jednym mailu).

Zapraszamy rodziców i uczniów klas I-VIII do zapoznania się z poniższymi instrukcjami.

SKĄD WZIĄĆ LOGIN I HASŁO?

Dostęp do e-dziennika – instrukcja pierwszego logowania lub odzyskiwania dostępu (funkcja niedostępna przez smartfony)

Jeżeli mają Państwo problem z odnośnikiem do strony logowania na e-dziennik (https://uonetplus.resman.pl/rzeszow) zapraszamy do logowanie się przez stronę www.portal.resman.pl.

PO AKTUALIZACJACH SYSTEMU PIERWSZYM KROKIEM JEST CZYSZCZENIE PLIKÓW COOKIES

– PIERWSZE LOGOWANIE

– JAK ODZYSKAĆ HASŁO?

– KIEDY DZIENNIK NIE CHCE NAM DZIAŁAĆ

W razie problemów z logowaniem przed kontaktem z administratorem proszę spróbować uzyskać dostęp wykonując poniższe kroki:

  • logujemy się/odzyskujemy hasło przez przeglądarkę w komputerze – nie zawsze działa w telefonie!
  • odzyskiwanie konta działa w tym momencie na adres mailowy ale również na konkretny login użytkownika lub nr pesel
  • sprawdzamy wszystkie foldery i zakładki na skrzynce pocztowej – czasami należy odczekać, wiadomość ląduje w spamie lub może przyjść po kilku godzinach a czasem po prostu trzeba jeszcze raz skorzystać z tej opcji przywrócenia, by mail przyszedł
  • zwracamy uwagę na dokładną treść wiadomości e-mail, która przychodzi po skorzystaniu z opcji „przywracanie dostępu do konta” ponieważ w jednej wiadomości dostajemy spis wszystkich kont przypisanych do danego maila (jeśli jest np.: podany jeden mail w kilku szkołach) i należy logować się do tego „właściwego”
  • jeśli pojawia się komunikat o nieprzypisanym adresie e-mail do konta wpierw sprawdzamy u wychowawcy czy wpisywany adres poczty jest identyczny z tym zgłoszonym wcześniej w szkole
  • jeśli podczas kolejnej już próby odzyskiwania dostępu do konta dalej nie przychodzi na pocztę e-mail z linkiem do hasła możliwe jest, że:
    • w dzienniku jest podany inny adres e-mail niż wprowadzamy (jak w pkt wyżej)
    • albo adres jest błędnie wpisany – w tej sytuacji proszę się zwrócić do wychowawcy celem sprawdzenia poprawności wpisanego adresu (czasami jest to literówka związana z przekazywaniem do szkoły adresów e-mail zapisanych niewyraźnym odręcznym pismem zamiast, jak prosimy, drukowanym)
  • jeśli dalej występuje problem z logowaniem – czyścimy pliki cookies w ustawieniach przeglądarki, przez którą się logujemy, jeśli nie pomaga to logujemy się z innych przeglądarek (sprawdzamy każdą dostępną na komputerze lub instalujemy nową), czasami jest potrzebne wyczyszczeni również historii przeglądania i ponowne uruchomienie komputera bezpośrednio po czyszczeniu;
  • PO AKTUALIZACJACH SYSTEMU PIERWSZYM KROKIEM JEST CZYSZCZENIE PLIKÓW COOKIES, RÓWNIEŻ JEŚLI LOGIN I HASŁO SĄ WŁAŚCIWE A PRZEGLĄDARKA NIE CHCE DALEJ LOGOWAĆ

 

 W razie dalszych problemów z logowaniem, mimo wszystkich prób wg instrukcji oraz wskazówek powyżej, prosimy o kontakt z sekretariatem placówki.

Skip to content