Szanowni Państwo,
wpłaty za posiłki proszę wykonywać z pilnym dotrzymaniem terminu płatności.
Termin płatności: do 10 września br.
Poczta do kontaktu: stolowka@zszp7.resman.pl
Dziękujemy.
Przypominamy, że podbijanie ważności legitymacji jest możliwe na miejscu, natomiast wyrabianie duplikatu zagubionego/zniszczonego dokumentu trwa ok. tydzień od momentu złożenia kompletnej dokumentacji z potwierdzeniem wpłaty.
Przypominamy, że pierwsze logowanie lub przywracanie dostępu, aby zmienić hasło do konta rodzica lub ucznia działa wyłącznie przez przeglądarkę internetową – funkcja jest niedostępna przez aplikację.
Zebranie z rodzicami uczniów klas 4-8 w SP15 – 12 IX 2024 r.
Zapraszamy Rodziców uczniów klas IV-VIII […]
Zebranie z rodzicami uczniów klas 1-3 w SP15 – 11 IX 2024 r.
Zapraszamy Rodziców uczniów klas I-III […]
Drogi Uczniu i Rodzicu – Dziennik VULCAN w nowej odsłonie!
Aktualizacja z dnia 23.08.2024: Dementujemy […]
Zebranie z rodzicami dzieci grup przedszkolnych w PP27 – 4 IX 2024 r.
Zapraszamy Rodziców na spotkania z […]
Rozpoczęcie roku szkolnego 2024/2025
HARMONOGRAM ROZPOCZĘCIA ROKU SZKOLNEGO 2024/2025 […]
Dwuskładnikowe uwierzytelnianie w aplikacjach Vulcan
Od 26 sierpnia 2024 r. […]