ORGANIZACJA PRACY ZSP7 W OKRESIE WAKACYJNYM LIPIEC-SIERPIEŃ 2024
Ze względu na sezon urlopowy wszelkie załatwienia spraw, osobiście czy telefonicznie, odbywać się będą w terminach:
do 15 lipca 2024 r. oraz po 20 sierpnia 2024 r. w godzinach 8:30-15:00.
Zachęcamy przede wszystkim do kontaktu e-mailowego zgodnie z adresami podanymi w zakładce Kontakt oraz Kontakt-Organizacja pracy w ZSP7.
Drogi Rodzicu,
w przypadku zmiany szkoły należy zgłosić się jak najszybciej do sekretariatu SP nr 15 i wypełnić druk wypisania dziecka z placówki oraz zdać: wszystkie szkolne książki, podręczniki, stroje, legitymację i kluczyk, co zostanie potwierdzone podpisaną kartą obiegową. Jest to związane z zamówieniami podręczników na kolejny rok, planowanym przydziałem szafki w szatni jak również organizacją pracy szkoły w kolejnym roku szkolnym. Ponadto karta obiegowa wymaga podpisu wychowawcy, nauczyciela wychowania fizycznego oraz nauczyciela biblioteki, którzy w okresie 1 lipca-31 sierpnia przebywają na urlopach i w tym okresie są niedostępni.
Odpisy posiłków przedszkolnych w okresie 15-31 lipca 2024 r. będą przyjmowane na adres stolowka@zszp7.resman.pl albo pod numerami 177481593 lub 177481605 zgodnie z dotychczasowymi zasadami.
Jeżeli nie mieli Państwo możliwości wziąć udziału w spotkaniu dla rodziców nowych dzieci przedszkolnych, które odbyło się końcem czerwca to zapraszamy o zapoznanie się z informacjami na stronie w ogłoszeniu dot. spotkania i dostępnych tam załącznikach a dokładniejsze informacje będzie można uzyskać w budynku przedszkola po 25 sierpnia 2024 r.