ORGANIZACJA PRACY ZSP7 W OKRESIE LIPIEC-SIERPIEŃ 2025
Szanowni Państwo,
ze względu na zmianę organizacji pracy placówki podczas okresu wakacji, które są również sezonem urlopowo-remontowym, wszelkie załatwienia spraw osobiste czy telefoniczne, odbywać się będą w terminach:
najpóźniej do 15 lipca 2025 r. oraz najwcześniej po 25 sierpnia 2025 r. w godzinach 9:30-14:00.
Zachęcamy do kontaktu e-mailowego zgodnie z adresami podanymi w zakładce Kontakt oraz Kontakt-Informacje teleadresowe w ZSP7. Poniżej podajemy kilka spraw wartych zapoznania się.
Dziękujemy.
- ZMIANA SZKOŁY
W przypadku zmiany szkoły przez ucznia należy zgłosić się do 30 czerwca br. do sekretariatu SP nr 15 i wypełnić druk wypisania dziecka z placówki, uzgodnić termin zwrotu legitymacji uczniowskiej oraz zdać: wszystkie książki z biblioteki szkolnej, podręczniki, stroje sportowe, uregulować płatności i potwierdzić to kartą obiegową podpisaną przez pracowników szkoły.
Jest to związane z zamówieniami podręczników na kolejny rok, planowanym przydziałem szafki w szatni jak również organizacją pracy szkoły w kolejnym roku szkolnym. Ponadto karta obiegowa wymaga podpisu wychowawcy, nauczyciela wychowania fizycznego oraz nauczyciela biblioteki, którzy w okresie 1 lipca-25 sierpnia przebywają na urlopach i w tym okresie są niedostępni.
- ODPISY PRZEDSZKOLNE PODCZAS DYŻURU WAKACYJNEGO
Odpisy posiłków przedszkolnych w okresie 1-31 lipca 2025 r. będą przyjmowane wyłącznie na adres e-mail odpisy@zszp7.resman.pl lub pod numerami tel. 177481594, 177481605 zgodnie z dotychczasowymi zasadami.
- KANDYDACI PRZYJĘCI W REKRUTACJI SZKOŁY I PRZEDSZKOLA
Jeżeli nie mają Państwo możliwości wziąć udziału w spotkaniu dla rodziców nowych dzieci przedszkolnych lub przyszłorocznych klas pierwszych, które odbędzie się początkiem lipca to zapraszamy do zapoznania się z informacjami w ogłoszeniu na stronie www dot. spotkania i dostępnych tam załącznikach. Dokładniejsze informacje będzie można uzyskać w budynku odpowiednio przedszkola lub szkoły po 26 sierpnia 2025 r.