Aktualizacja adresu dziennika
Szanowni Państwo,
dziennik już działa. Na naszej stronie poprawiono już odnośnik logowania na ikonie E-dziennika (obr. 1). Przed wejściem na dziennik należy wyczyścić pliki cookie i dane witryny w przeglądarkach. Prosimy również o sprawdzenie danych po zalogowaniu i zgłoszenie ewentualnych braków czy błędnych wpisów.
Jeśli jednak występuje dalej problem i strona się nie otwiera to należy wejść na stronę: https://vulcan.net.pl/rzeszowprojekt a następnie kliknąć biały plusik (pierwszy z lewej strony na pasku) lub wybrać dziennik z menu po lewej stronie (obr. 2 i 3).
Dodatkowo jeśli występują problemy z aplikacją Dzienniczek na urządzeniach mobilnych, należy wyrejestrować aplikację lub wyczyścić dane aplikacji w ustawieniach telefonu. Proszę jeszcze, aby przed wykonaniem tego procesu, sprawdzić czy użytkownik (rodzic, uczeń), może bez problemu zalogować się do Dziennika w przeglądarce na komputerze, gdyż będzie to niezbędne to ponownej rejestracji aplikacji. Jeśli samo wyrejestrowanie nie pomaga proszę spróbować odinstalować i zainstalować na nowo aplikację na urządzeniu mobilnym i następnie zarejestrować.